Sem Days

SEM Days 2014 a fost cel mai important eveniment de SEO si PPC din Sud-Estul Europei dedicat marketingului, brand managerilor si antreprenorilor. Au fost doua zile de conferinte si workshopuri despre noua fata a marketingului. Am invatat de la cei mai buni speakeri internationali si specialisti locali despre cum sa devenim vizibili si sa ne facem remarcati folosind tehnici si tool-uri SEM.

Monica,Jitariuc,Managing,Director,Practice,Melania,Medeleanu,Radu,Ionescu,Kinecto,Cosmin,Negrescu,SEO,Monitor

Jim,Sterne,Founder,eMetrics,Summit

Primul invitat a fost nimeni altul decat Jim Sterne, founder – eMetrics Summit, care ne-a vorbit despre Search Professional as company insight wizard. Accesul mare la informatie faciliteaza munca de research dar suntem oare in stare sa folosim big data si sa tragem niste concluzii in urma unor variabile?

Jim,Sterne,Founder,eMetrics,Summit

Jim a avut o prezentare impresionanta si a raspuns intrebarilor din public, rasplatind fiecare interventie cu o carte despre marketing scrisa chiar de el.

Ann Stanley,Co-founder,MD,Anicca Digital

Urmatoarea invitata a fost Ann Stanley care ne-a prezentat un tool de automation marketing.

Monica,Jitariuc,Managing,Director,Practice,Melania,Medeleanu,Radu,Ionescu,Kinecto,Cosmin,Negrescu,SEO,Monitor

Melania Medeleanu explica socul pe care l-a avut cand a aflat din google ca este insarcinata, despre relatiile amoroase cu diversi barbati, poze nud si altele. Un bun PR, interviuri in presa si o atentie sporita asupra propriei imagini sunt reactiile corecte si necesare unei bune prestante online.

Monica,Jitariuc,Managing,Director,Practice,Melania,Medeleanu,Radu,Ionescu,Kinecto,Cosmin,Negrescu,SEO,Monitor

SEO,SEM

John,Heffernan,Digital,Marketing,Sales,Director,Hillcroft Digital,

John,Heffernan,Digital,Marketing,Sales,Director,Hillcroft Digital,

John,Heffernan,Digital,Marketing,Sales,Director,Hillcroft Digital,

John Heffernan a povestit despre reputatia digitala a brandurilor, cat de important este sa raspunzi rapid, care sunt riscurile si nevoile brandului in functie de activitate. Au urmat exemple despre cum un feedback negativ se poate transforma in ceva pozitiv etc.

Esisabeta,Moraru,Google,Romania

Elisabeta Moraru de la Google Romania a moderat un panel despre trendurile SEM, pareri si concluzii impreuna cu invitatii sai.

loading studio-sem days -13

Dan,Bulucea,Google,Country,Manager

O interventie ceva mai light a lui Dan Bulucea, Country Manager – Google Romania, despre lumea digitala, noutati precum Google Glasses, masini care se conduc singure precum si drone pentru livrari.

Dragos,Stanca

Dragos Stanca a tinut o prezentare despre cum folosim Facebook in modul advanced.

Phil,Nottingham,Senior,Consultant,Video,Strategist,Distilled

Nu tot ce merge la tv merge si pe youtube, este una dintre concluziile trase in urma prezentarii lui Phil Nottingham, Video Strategist.

Tim,Resnik,Product,Strategy,Principal,MOZ

Ultimul invitat din prima zi SEM Days a fost Tim Resnik, un tip care m-a impresionat prin prestanta sa. Povestea cu un calm desavarsit despre moartea cuvintelor cheie, planand aproape apocaliptic asupra celorlalte interventii, intorcand parca pe dos tot ceea ce am invatat inainte de la ceilalti invitati.

A explicat cum putem “pacali” google pentru a fi afisati, precum si despre faptul ca nu trebuie sa privim prea departe pentru a intelege cum “gandeste” motorul de cautare. Politica joaca un rol imens in vitoarele legi ale internetului, intreabarea pe care a pus-o este daca valul care acopera Europa cu noile cookie laws va intra si in US, schimband regulile jocului.

O alta afirmatie foarte interesanta a fost aceea ca 90% din world data a fost creata doar in ultimii 2 ani, fapt care aduce topicul deasupra cuvintelor cheie.

La final ne-a cam bagat in ceata cu niste studii pe care le-a facut asupra unor coduri VED care i-au dat niste raspunsuri relevante despre parametrii motorului de cautare. Foarte foarte interesant dar si stufos asa ca daca vreti mai multe detalii va las un link cu un articol despre asta.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *